Klantenservice

WAAROVER HEEFT U EEN VRAAG?

Vragen over uw aankoop

Bestellingen en verzending

Als je voor 16.00 een bestelling plaatst wordt deze de volgende dag verzonden. 

Elk pakket wordt met trackingnummer verzonden. Dit wordt automatisch via bezorgdienst aangeleverd. Mocht dit niet het geval zijn kunt u dit nummer opvragen via sport@tispo.nl.

Jouw pakket wordt van maandag tot en met zaterdag bezorgd op het gewenste adres. De bezorger doet één bezorgpoging. Als je niet thuis bent ontvang je een briefje in de brievenbus. Ook kun je kiezen voor bezorging bij de buren.

Daarnaast is het mogelijk om jouw bestelling op te halen bij onze winkel of bij een DHL Pakketpunt. 

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag. We kunnen dan helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.

Wel is het wellicht mogelijk om in de app van DHL een wijziging aan te brengen, je kunt jouw pakket dan bijvoorbeeld laten afleveren bij een DHL-locatie. Dit kan zodra je een DHL Track & Trace-code hebt ontvangen, het e-mailadres in jouw DHL app moet dan wel gelijk zijn aan het e-mailadres in jouw bestelling. 

Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! De volgende dag ontvang je een e-mail met Track & Trace-informatie van ons. Daarmee kun je jouw pakket volgen.

Is is de status niet duidelijk? Dan helpen wij jou graag via sport@tispo.nl

Ja, wij brengen Nederlandse omzetbelasting in rekening.

Wij bezorgen in Nederland. Betalen kan met Nederlandse bankrekening.

Ja, als dit mogelijk is.

Privacy
Wanneer je wat bij ons bestelt wil je graag dat de informatie die je aan ons toevertrouwd, ook vertrouwd blijft. Geen mensen die kunnen meekijken wat je bestelt of erger nog, die er met jouw persoonsgegevens vandoor gaan en deze misbruiken.  Mocht je het toch niet vertrouwen, kun je ten alle tijden een melding hierover maken bij het CBP. Wij hebben géén geheimen.

We beschrijven hieronder wat wij graag van je willen weten en waarom.

1. Voor- en achternaam: Bij ons ben je geen nummer, maar willen we je graag op een vriendelijke manier aanspreken. Gewoon zoals iedereen dat doet, met een naam.

2. Adres en woonplaats:
 Anders wordt het voor onze bezorgers nog een hele klus om jouw bestelling netjes en op de afgesproken tijd op de door jouw gewenste locatie af te leveren.

3. Telefoonnummer: We willen je snel kunnen bereiken mochten we nog vragen hebben.

4. E-mailadres: Om de factuur naartoe te sturen. 

Wens je als nog de persoonsgegevens inkijken? Of wil je dat wij je gegevens verwijderen uit het systeem? Laat het ons weten per mail.  Want uiteraard heb je het recht om vergeten te worden, gegevens te wijzigen of alleen de gegevens in te zien.

Cookies
Ook wij maken gebruik van cookies op de website. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden voor je pc, mobiel of tablet. Cookies onthouden informatie zodat je niet telkens naar dezelfde informatie hoeft te zoeken of deze telkens opnieuw moet invoeren. Hierdoor werkt onze website sneller en kunnen we je dus beter van dienst zijn. 

Uw aankoop ruilen of retourneren

Retourneren en ruilen

Je kunt jouw aankoop binnen 8 dagen retourneren. De artikelen dienen ongebruikt en ongedragen te zijn en in de originele verpakking te zitten met de aangehechte prijskaartjes. 

Je dient de retournering bij ons aan te melden. 

In Nederland kun je jouw pakket(ten) afgeven bij een DHL ServicePoint bij jou in de buurt. Hiervoor heb je adressticker nodig.

Dat hoort niet te gebeuren! Wij bespreken graag de mogelijkheden met jou. Neem hiervoor gerust contact op met ons. Bel hiervoor ons telefoonnummer te vinden op onze site. Dan komen we samen tot een goede oplossing.

Dat hoort niet te gebeuren! Wij bespreken graag de mogelijkheden met jou. Neem hiervoor gerust contact op met ons. Bel hiervoor ons telefoonnummer te vinden op onze site. Dan komen we samen tot een goede oplossing.

Je kunt het product retour sturen naar ons adres:

Sport Tillemans
Rumpenerstraat 31
6443 CB Brunssum
Nederland

Je dient wel de retournering bij ons aan te melden via telefoon of mail.

Gaarne factuurnummer op het pakket vermelden. 

In Nederland kun je jouw pakket(ten) afgeven bij een DHL ServicePoint bij jou in de buurt. Hiervoor heb je adressticker nodig. Bewaar het verzendbewijs om het pakket te kunnen volgen.

Je kunt uw vraag stellen per mail: sport@tispo.nl. U ontvangt binnen 2 werkdagen een antwoord.

Het is mogelijk om het adres te wijzigen indien het pakket nog niet verzonden is. Neem hiervoor contact op via ons telefoonnumer. 

Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag in ons magazijn! Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Neem hiervoor direct contact op met ons (telefoon alléén bereikbaar tijdens openingstijden).

Ja dit is mogelijk. Neem hiervoor met ons contact op.

Je kunt jouw pakket op eigen kosten retour sturen naar:

Sport Tillemans
Rumpenerstraat 31
6443 CB Brunssum
Nederland